ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ Google

You are here: Πρωτοσέλιδο ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ «Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών και Πολιτών: Μια γέφυρα με το κοινό για επιχειρήσεις & αρχές»
Διαφήμιση
7/2020
M T W T F S S
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
 
 
stamoulis photoshop.jpg
exofylloxartesteliko.jpg

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ



η ημέρα, η εβδομάδα του έτους

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα" Module by: Joomlabyte

ΣYΝΕΒΗ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

«Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών και Πολιτών: Μια γέφυρα με το κοινό για επιχειρήσεις & αρχές»

PDFΕκτύπωσηE-mail

ΣΑΒΒΑΤΟ 12 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2019 | ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ

Με αφορμή την «Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών» που γιορτάζει το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, η εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ» διοργανώνει ημερίδα με θέμα την «Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών και Πολιτών: Μια γέφυρα με το κοινό για επιχειρήσεις & αρχές» το Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2019 και ώρες 9:30-14:00, στο Αμφιθέατρο του Αρχαιολογικού Μουσείου Πατρών.

Στόχος της ημερίδας είναι η διάχυση γνώσης και βέλτιστων, καινοτόμων και αποτελεσματικών πρακτικών επιχειρήσεων με αξιοσημείωτα δείγματα γραφής σε περιφερειακό και εθνικό επίπεδο στην εξυπηρέτηση του πελάτη.

Στην Ημερίδα θα συμμετέχει ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών κ. Frank Thibaut, ο οποίος θα παρουσιάσει τα αποτελέσματα της «Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών 2019» καθώς και εταιρείες μέλη και μη του Ινστιτούτου, οι οποίες θα αναδείξουν μεθόδους προσέγγισης της εξυπηρέτησης και καλές πρακτικές.

Επίσης θα μιλήσουν ο καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Διευθυντής Μεταπτυχιακών Σπουδών, Διευθυντής Ερευνητικού Εργαστηρίου Μάρκετινγκ. κ. Γιώργος Μπάλτας και η αναπληρώτρια καθηγήτρια Marketing του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών κυρία Δέσποινα Καραγιάννη.

Στην εκδήλωση, που πραγματοποιείται με την υποστήριξη της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. και εντάσσεται στις εκδηλώσεις για τα 15 χρόνια λειτουργίας της Γέφυρας «Χαρίλαος Τρικούπης» θα παρουσιαστούν πρακτικές και καινοτόμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχονται προς τους χρήστες της Γέφυρας.

Τέλος θα παρουσιαστούν τα συμπεράσματα έρευνας, την οποία έχει διενεργήσει η DATA RC, για την άποψη πολιτών και πελατών για το επίπεδο εξυπηρέτησή τους από τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη Δυτική Ελλάδα.

Για περισσότερες πληροφορίες:

2611 100 210

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

www.pelopevents.gr

Εστάλη στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ, 9/10/2019 #ODUSSEIA #ODYSSEIA 

leivada_banner copy.png