ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ Google

You are here: Πρωτοσέλιδο ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΝ.ΚΟΙΝΟ Αντώνης Αργυρός: «ΜΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΑ»
Διαφήμιση
9/2019
M T W T F S S
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
 
stamoulis photoshop.jpg
exofylloxartesteliko.jpg

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ



η ημέρα, η εβδομάδα του έτους

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα" Module by: Joomlabyte

ΣYΝΕΒΗ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

Αντώνης Αργυρός: «ΜΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΑ»

ΕκτύπωσηE-mail

ΚΑΤΑΡΑ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ!

1.- Οι Εσπερίδες, Νύμφες τής αρχαίας ελληνικής μυθολογίας (η Εσπερία ή Ερύθεια και η Αίγλη, κατά τον Απολλώνιο), ήταν κόρες τού Άτλαντα ή του Δία ή του Εσπέρου και της Θέμιδας ή άλλων γονέων, κατ’ άλλες εκδοχές. Κατοικούσαν στον Κήπο των Θεών, κοντά στο βουνό Άτλας, στο Β.Δ. άκρο τής Αφρικής, και φύλαγαν, με εντολή τής Ήρας, μαζί με τον Λάδωνα (δράκο με 100 κεφάλια), το Δένδρο με τα Χρυσά Μήλα, δώρο τής Γαίας στον Δία και την Ήρα για τον γάμο τους. Ο Ηρακλής, βοηθούμενος και από τις Εσπερίδες, έκλεψε τα Μήλα αυτά αλλά τα επέστρεψε αργότερα στη θέση τους, μετά από προτροπή τής θεάς Αθηνάς! Αυτά λέει ο μύθος.

Με βάση, λοιπόν, αυτόν τον μύθο, κυκλοφορεί το παρακάτω αφήγημα, το οποίο ορισμένοι θεωρούν ανέκδοτο, δεν είναι, όμως, και τόσο σίγουρο αν δεν είναι εξ ολοκλήρου αληθές! Το παραθέτουμε, λοιπόν, αυτολεξεί με την ορθογραφία του:

[…Πριν αρκετά χρόνια επισκέφτηκε ο επιθεωρητής το Δημοτικό Σχολείο ενός χωριού. Ρωτάει έναν μαθητή: – Για πες μου εσύ παιδί μου, ποιος έκλεψε τα μήλα των εσπερίδων;

– Όχι εγώ, κύριε! – Αλήθεια σας λέει, κύριε Επιθεωρητά, επεμβαίνει ο δάσκαλος. Ο μαθητής μου είναι παιδί πολύ καλής οικογένειας. Αποκλείεται να έκλεψε αυτός τα μήλα! Ο επιθεωρητής εκνευρισμένος στέλνει αμέσως τηλεγράφημα στο Υπουργείο Παιδείας. «Παρακαλώ αντικαταστήσετε δάσκαλο χωριού τάδε, διότι δε γνωρίζει ποιος έκλεψε τα μήλα των εσπερίδων!» ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ: «Κύριε Επιθεωρητά, περιορισθείτε στα καθήκοντά σας και το ποιος έκλεψε τα Μήλα των εσπερίδων είναι θέμα χωροφυλακής.»!!].

Παραθέσαμε εδώ αυτούσιο, το κείμενο αυτό, όπως μάς το παρέδωσε φίλος καλός, πριν από χρόνια, γιατί θεωρούμε πως, είτε είναι ανέκδοτο είτε συνέβησαν πραγματικά τα όσα περιγράφει, παρέχει έναυσμα για σχολιασμό και αντίστοιχη σύγκριση με τα όσα συμβαίνουν σήμερα στον χώρο τής δύσμοιρης Παιδείας μας!

2.-Η αγωνία έλαβε τέλος για τους χιλιάδες υποψήφιους των Πανελλαδικών Εξετάσεων στη χώρα μας, αφού οι βάσεις ανακοινώθηκαν και πλέον τα παιδιά ξέρουν σε ποια σχολή περνάνε. Τα συγχαίρουμε όλα για τον αγώνα τους και συμμετέχουμε στην αγωνία τους Φυσικά, μπορεί η ή ημέρα να μην περιλαμβάνει μόνο χαμόγελα. Υπάρχει μια απογοήτευση για μια Πολιτεία που απέτυχε, που «δολοφόνησε εν ψυχρώ» την αριστεία και σκότωσε και απαξίωσε τις Αρχές ενός υγειούς εκπαιδευτικού συστήματος που δεν αποζητά την επιστήμη αλλά την φτηνή εκμετάλλευση της αγωνίας των παραγόντων της εκπαίδευσης. Στις φετινές βάσεις 2019, μαθητής εισήχθη στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με βαθμό μόλις 4,7.Όπως δείχνουν τα στοιχεία για τις βάσεις 2019, ο χαμηλότερος βαθμός εισαγωγής από το Γενικά Λύκεια είναι 4.737 μόρια στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε η Υπουργός Παιδείας ένα ποσοστό μαθητών από τα Γενικά Λύκεια της τάξης του 25% μπαίνει στο πανεπιστήμιο με βαθμοί κάτω από την βάση του 10, ενώ στα επαγγελματικά Λύκεια το ποσοστό ανεβαίνει στο 40%.Δεν είναι της παρούσης να μιλήσουμε για τους ολετήρες της Παιδείας ,ζήτημα διαχρονικό που η κάποια «πολιτική» το κρύβει πολλές φορές για να μην δημιουργήσει πολιτικές αντιδράσεις. Οι διαχρονικοί ολετήρες, υπονόμευαν αλλά υπονομεύουν και σήμερα το μέλλον των Ελλήνων. Είναι αυτοί που δεν πιστεύουν στην αξιοκρατία, στην αξιολόγηση και στην αριστεία. Ζήσαμε το θεσμικά απαράδεκτο η δια «νομοθετικής αναβαπτίσεως» μετεξέλιξης ή πανεπιστημιοποίησης εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, χωρίς ακαδημαϊκά κριτήρια, χωρίς μελέτη με διαδικασίες εκλογικού κατεπείγοντος και με την «σιωπή των αμνών», δηλαδή των διοικήσεων των Ιδρυμάτων χωρίς σχεδόν εξαιρέσεις.. Έτσι δολοφονήθηκε η αξιοκρατία πράγμα που σύντομα θα κληθούν να αντιμετωπίσουν δυστυχώς τα δικαστήρια!

3.- Κάποιοι στο παρελθόν μάθαμε λίγα γράμματα, διδαχθήκαμε τον πλούτο και πληρότητα της γλώσσας, τόσο της αρχαίας από τον Όμηρο και της λυρικής μέχρι το δράμα και τα φιλοσοφικά και ιστορικά κείμενα, μα και της νεοελληνικής Κάποιοι άλλοι μέχρι σήμερα τσακώνονταν για το ποιος και με ποια κριτήρια θα πρέπει να κρατάει τη σημαία στο δημοτικό. Δίχως ίχνος πολιτικής ομοφωνίας σε στοιχειώδη ζητήματα. Και είδαμε πολιτικούς να οραματίζεται μια παιδεία με ρόλο στους φοιτητοπατέρες, κι επιστροφή σε ένα παρελθόν που δεν απαντάει σε καμία από τις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής. Όποιοι ενδιαφέρονται για την Παιδεία ,ας αφήσουν ελεύθερη την Πανεπιστημιακή κοινότητα να αυτοδιοικηθεί μακριά από το Υπουργείο Χωροφύλακα, ας αφήσουν τους δασκάλους να μάθουν τα παιδιά μας γράμματα και κυρίως ας επιλέξουν αν θέλουν την έρευνα ή την οπισθοδρόμηση που με πολλή χαρά προσέφεραν στην Παιδεία γραφειοκράτες με την εφαρμογή των κανόνων της οπισθοδρόμησής. Σήμερα η κατάσταση στην παιδεία έχει φτάσει στην έσχατη κατάπτωση. Δεν υπάρχουν δάσκαλοι . καθηγητές και το διδακτικό προσωπικό των Πανεπιστημίων είναι έλλειπες. Για να γυρίσει η σελίδα θέλει δουλειά πολλή! Και γενναία χρηματοδότηση .αλλιώς……

4.-Μια μαθήτρια δημοτικού στην Κεφαλονιά, θέλει να μάθει γράμματα όπως γράφει, αλλά στο σχολείο της δεν υπάρχει δασκάλα. Το γράμμα δημοσιεύτηκε στις 13.10.2018. και όπως έγραψε η μικρή Αφροδίτη που πήγαινε τότε στην Ε’ Δημοτικού, μάθημα τους κάνει η διευθύντρια, που όμως είναι πολύ απασχολημένη με τα προβλήματα του σχολείου. «Σε ένα μήνα παίρνουμε βαθμούς και ακόμα δεν έχουμε γράψει ούτε ένα διαγώνισμα. Πρέπει να μας βοηθήσετε. Είναι πολύ μεγάλη ανάγκη» έγραφε μεταξύ άλλων η μαθήτρια.

« Στον τόπο απάνου όχι πολέμων κάστρα•

τα σκολειά χτίστε!»

Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ

Εστάλη στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ, 29/8/2019 #ODUSSEIA #ODYSSEIA 

leivada_banner copy.png