ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ Google

You are here: Πρωτοσέλιδο ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Ισχυρή τουριστική ζήτηση για την Ελλάδα και το 2019 από τη γερμανική αγορά
Διαφήμιση
5/2019
M T W T F S S
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
 
 
stamoulis photoshop.jpg
exofylloxartesteliko.jpg

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ



η ημέρα, η εβδομάδα του έτους

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα" Module by: Joomlabyte

ΣYΝΕΒΗ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

Ισχυρή τουριστική ζήτηση για την Ελλάδα και το 2019 από τη γερμανική αγορά

PDFΕκτύπωσηE-mail

Oλοκληρώθηκαν οι συναντήσεις της Υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά στην Διεθνή Τουριστική Έκθεση ITB του Βερολίνου

Η ισχυρή ανοδική πορεία των αφίξεων Γερμανών τουριστών στην Ελλάδα τα τέσσερα τελευταία χρόνιαθα συνεχιστεί δυναμικά και το 2019,σύμφωνα με τα αποτελέσματα των συναντήσεων και διαπραγματεύσεων της Υπουργού Τουρισμού, κας Έλενας Κουντουρά, με παράγοντες της γερμανικής ταξιδιωτικής βιομηχανίας, ολοκληρώνοντας την επίσημη επίσκεψή της στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση ΙΤΒ στο Βερολίνο.

Η Υπουργός Τουρισμού, κα Έλενα Κουντουρά, με to ΓΓ ΕΟΤ, κ. Κωνσταντίνο Τσέγα, την Αντιπρόεδρο του ΔΣ ΕΟΤ, κα Αγγελική Χονδροματίδου, το μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής του Ομίλου TUI κ. Thomas Ellerbeck και την ηγετική ομάδα του Ομίλου TUI

Η προώθηση νέων ελληνικών προορισμών και νέων θεματικών προϊόντων στη γερμανική αγορά, που αποτελεί μία από τις δύο βασικές αγορές για τον ελληνικό τουρισμό, αναμένεται να οδηγήσει σε νέα επίδοση ρεκόρ στις αφίξεις Γερμανών τουριστών στην Ελλάδα το 2019, ακόμη μεγαλύτερη του 2018, οπότε και ξεπέρασαν τα 4,4 εκατομμύρια.

Κυρίαρχο χαρακτηριστικό που τονίστηκε από τους εκπροσώπους της γερμανικής τουριστικής αγοράς, είναι ότι ενώ οι γειτονικές χώρες της Αν.Μεσογείου έχουν ανακάμψει πλήρως τουριστικά, και παρότι άλλοι δημοφιλείς ευρωπαϊκοί προορισμοί παρουσιάζουν πτωτικές τάσεις, η τουριστική ζήτηση για την Ελλάδα παραμένει ισχυρή και η χώρα μας πρωταγωνιστεί στις δημοφιλέστερες επιλογές προορισμού των Γερμανών ταξιδιωτών και την φετινή χρονιά.

Η Υπουργός Τουρισμού, κα Έλενα Κουντουρά, με τον πρόεδρο της Ένωσης Ταξιδιωτικών Γραφείων Γερμανίας (DRV), κ. Norbert Fiebig, στο ελληνικό περίπτερο στην ITB

Η κα Κουντουρά συναντήθηκε με τον πρόεδρο της Ένωσης Ταξιδιωτικών Γραφείων Γερμανίας (DRV), κ. Norbert Fiebig, ο οποίος επισήμανε τη θετική εικόνα στην εξέλιξη των κρατήσεων από τη Γερμανία και αναμένεται νέα αύξηση στα επίπεδα του 3% το 2019 με τα μέχρι στιγμής στοιχεία. Επίσης συμφώνησαν για τη διοργάνωση του ετήσιου κορυφαίου συνεδρίου της DRV στην Πελοπόννησο το 2020 σε συνεργασία με την Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Η Υπουργός Τουρισμού, κα Έλενα Κουντουρά, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου TUI κ. Friedrich Joussen, στο Βερολίνο

Η Υπουργός συναντήθηκε με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου TUI κ.Friedrich Joussen και τον κ.Thomas Ellerbeck, μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής, στη βάση της στενής στρατηγικής συνεργασίας που έχουν καθιερώσει, και συζήτησαν για την ενίσχυση των τουριστικών τους προγραμμάτων στην Ελλάδα για το 2019 όπως επίσης και για νέα προγράμματα με επίκεντρο την περαιτέρω προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στις ξένες αγορές.

Η Υπουργός συναντήθηκε επίσης με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Thomas Cookκ. Peter Fankhauser, με τον οποίο συζήτησαν για τις επενδύσεις του Ομίλου στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά και την ανάπτυξη των προγραμμάτων τους, στη βάση της στρατηγικής του υπουργείου για την προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού όλο το χρόνο.

Η Υπουργός είχε ακόμη συναντήσεις με εκπροσώπους αεροπορικών εταιρειών, μεταξύ των οποίων η Lufthansa,και ταξιδιωτικών γραφείων που εξειδικεύονται στο θεματικό τουρισμό, για την προώθηση περισσοτέρων ελληνικών προορισμών στα προγράμματά τους.

Η Ελλάδα και ο ΕΟΤ είχαν δυναμική παρουσία με το μεγαλύτερο ποτέ περίπτερο στην Έκθεση, με ρεκόρ Ελλήνων συνεκθετών και καταγράφηκε σημαντική επισκεψιμότητα.

Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων που διοργανώθηκαν για την δυναμική προώθηση και προβολή της Ελλάδας, ξεχώρισε η επίσημηπρώτη παρουσίαση στο εξωτερικότης νέας τουριστικήςκαμπάνιας- βίντεο «Oh My Greece! Unlock the Feeling», παραγωγής της MarketingGreece, που παραχώρησε στον ΕΟΤ ελεύθερη πνευματικών δικαιωμάτων, και αποτελεί μία σημαντική δράση συνέργειας του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε από την Διευθύνουσα Σύμβουλο της MarketingGreeceκα Ιωάννα Δρέττα. Η Υπουργός Τουρισμού χαιρέτισε τη διαχρονική συνεργασία με το ΣΕΤΕ και με τη Marketing Greece και την δράση αυτή, τονίζοντας ότι η ταινία θα προωθηθεί από το ευρύ δίκτυο των γραφείων ΕΟΤ Εξωτερικού, σε όλες τις ξένες αγορές. Στην εκδήλωση παρέστησαν επίσης ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Γιάννης Ρέτσος, ο επίτιμος Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Ανδρέας Ανδρεάδης, ο ΓΓ Τουριστικής Πολιτικής & Ανάπτυξης, κ. Γιώργος Τζιάλλας, ο ΓΓ ΕΟΤ, κ. Κωνσταντίνος Τσέγας, η Αντιπρόεδρος του ΔΣ ΕΟΤ, κα Αγγελική Χονδροματίδου, η Προϊσταμένη του ΕΟΤ Γερμανίας κα Βίκυ Στρούμπου και πλήθος προσκεκλημένων της γερμανικής τουριστικής αγοράς και ξένων ΜΜΕ.

Ακόμη, στο περίπτερο του ΕΟΤ υπογράφτηκε Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ της Περιφέρειας Κρήτης και του Ομόσπονδου Γερμανικού Κρατιδίου του Μεκλεμβούργου-Δυτικής Πομερανίας για την βιώσιμη ανάπτυξη με επίκεντρο τον τουρισμό. Την Περιφέρεια Κρήτης εκπροσώπησε ο εντεταλμένοςσύμβουλος για θέματα τουρισμού, κ. Μιχάλης Βαμιεδάκης, ενώ το Μνημόνιο υπογράφτηκε παρουσία του Εντεταλμένου της Ελληνογερμανικής Συνέλευσης (DGV), κ. NorbertBarthle, και του ΓΓ ΕΟΤ, κ. Κωνσταντίνου Τσέγα.

Στις συναντήσεις με στόχο την περαιτέρω τουριστική προώθηση της Ελλάδας στη γερμανική αγορά, συμμετείχαν, ο ΓΓ ΕΟΤ, κ. Κωνσταντίνος Τσέγας, η Αντιπρόεδρος του ΔΣ ΕΟΤ, κα Αγγελική Χονδροματίδου ο Δ/ντης Έρευνας Αγοράς και Διαφήμισης ΕΟΤ κ. Πέτρος Σαγάνας και η Προϊσταμένη του ΕΟΤ Γερμανίας κα Βίκυ Στρούμπου. Σειρά συναντήσεων πραγματοποίησε επίσης ο Γενικός Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης κ. Γιώργος Τζιάλλας, ενώ συμμετείχε σε φόρα του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού και της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας.

Τέλος, η Υπουργός παραχώρησε σειρά συνεντεύξεων για την προβολή και προώθηση της Ελλάδας και του ελληνικού τουρισμού, σε διεθνή και γερμανικά ΜΜΕ, στο διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο CNBC, στο δημοφιλές γερμανικό τηλεοπτικό δίκτυο RTL και στη DeutcheWelle.

Εστάλη στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ,13/3/2019, #ODYSSEIA

leivada_banner copy.png