ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ Google

You are here: Πρωτοσέλιδο ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΝ.ΚΟΙΝΟ Βασιλάτος Γεράσιμος: ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ μια πόλη που έφτασε στα όρια της
Διαφήμιση
9/2018
M T W T F S S
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
 
 
stamoulis photoshop.jpg

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ



η ημέρα, η εβδομάδα του έτους

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα" Module by: Joomlabyte

ΣYΝΕΒΗ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

Βασιλάτος Γεράσιμος: ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ μια πόλη που έφτασε στα όρια της

ΕκτύπωσηE-mail

Εφέτος πιστεύω ότι η πόλη μας έφτασε στα όρια της.

Καθημερινά γίναμε μάρτυρες μια επίθεσης από κάθε είδους αυτοκίνητα που κατακλύζουν την μικρή πόλη του Αργοστολιού σχεδόν όλες τις ώρες της ημέρας. Αυτοκίνητα όχι μονάχα των μονίμων κατοίκων της πόλης και όλης της Κεφαλονιάς, αλλά σχεδόν και όλων των τουριστών που μένουν στο νησί.

Βασικά όλοι έρχονται για τις κάθε είδους υπηρεσίες που προσφέρει η πόλη. Αν προσθέσουμε και τα αυτοκίνητα της τροφοδοσίας των καταστημάτων που γίνεται σε οποιαδήποτε ώρα και στιγμή της ημέρας, γίνεται αντιληπτό ότι αν δεν λάβουμε συγκεκριμένες αποφάσεις, η πόλη μας θα μαραζώσει και θα υποβαθμισθεί. Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ότι το ποσοστό αυτών που έρχονται στην πόλη μόνο σε περίπτωση μεγάλης ανάγκης αυξάνει συνεχώς.

Το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης μας ήταν πάντα επίκαιρο και στο παρελθόν έγιναν παρεμβάσεις για την λύση του.

Η πρώτη σημαντική προσπάθεια διευθέτησης του κυκλοφοριακού στην πόλη μας έγινε επί δημαρχίας Καλαφάτη με τις μονοδρομήσεις και πεζοδρομήσεις πού έγιναν αποδεκτά από το Γ.Π.Σ. (γενικό πολεοδομικό σχέδιο) της πόλης Αργοστολίου.

Η επέκταση της πόλης και η διάνοιξη τμήματος του περιφερειακού από την είσοδο της Γεωργικής Σχολής μέχρι ΒΙΠΕ και από ΒΙΠΕ μέχρι Φαραώ (δημαρχία Καλαφάτη και Φόρτε) έδωσε μια ανάσα στο τότε κυκλοφοριακό.

Η μελέτη Ματσούκη για το κυκλοφοριακό επί δημαρχίας Βαγγελάτου που αν θυμάμαι καλά δεν εφαρμόστηκε.

Τότε μπήκαν και τα πρώτα φανάρια στην πόλη μας!

Τι χρειάζεται λοιπόν να γίνει:

1)Διάνοιξη και ολοκλήρωση του περιφερειακού από κόμβο Βαλλιανάτο μέχρι ΒΙΠΕ και από Φαραώ μέχρι Ορφανοτροφείο.

2)Ολοκλήρωση των μονοδρομήσεων και του σχεδιασμού στάθμευσης.

3)Άσπρη διαγράμμιση σε όλους τους δρόμους από 6,00μ. πλάτος και άνω που θα καθορίζουν τις δωρεάν θέσεις στάθμευσης για τους μόνιμους κατοίκους.

4)Μπλε διαγράμμιση σε αρκετούς δρόμους με την τοποθέτηση και λειτουργία παρκόμετρων για την στάθμευση των πάσης φύσεως επισκεπτών.

5)Δημιουργία χώρων στάθμευσης με την κατάλληλη διαμόρφωση και διαγράμμιση. Δημιουργία κατάλληλου λογισμικού που θα ενημερώνουν τον ενδιαφερόμενο για τους χώρους στάθμευσης.

Ενδεικτικά μπορώ να αναφέρω:

-Χώρος κλειστού αθλητικού κέντρου Αντώνης Τρίτσης.

-Χώρος προπυλαίων σταδίου “Ανδρέας Βεργωτής”.

-Χώρος Λυκιαρδοπουλάτων-ΚΤΕΛ

-Χώρος Λιμεναρχείου, εντός και εκτός, (λειτουργεί μόνο το εκτός Λιμεναρχείου).

-Χώρος δίπλα στον ΝΟΑ, (λειτουργεί ήδη).

-Χώρος μπροστά από την Ναυτική Ακαδημία μέχρι την είσοδο στο μπαστούνι.

-Χώρος μεταξύ άλσους Ριζοσπαστών και Ξενία.

-Χώρος παλαιού παιδικού νοσοκομείου, που είναι εστία μόλυνσης από τα σκουπίδια.

-Χώρος του μεταλλικού ΤΩΛΛ σε κοντινή απόσταση από το παλαιό παιδικό νοσοκομείο.

Ενδεχομένως υπάρχουν και άλλοι χώροι που μπορούν να διαμορφωθούν και λειτουργήσουν για στάθμευση αυτοκινήτων.

6)Η τροφοδοσία των καταστημάτων που πρέπει να διαρκεί μέχρι τις 8,00 το πρωί.

7)Ολοκλήρωση του τελευταίου κυκλικού κόμβου στην θέση Κοκολάτα, η δημιουργία νέων κόμβων, πριν το Κλειστό, στο ΚΤΕΛ και στην είσοδο προς Γεωργική Σχολή, η χάραξη νέας οδού ταχείας κυκλοφορίας που θα συνδέσει το Αργοστόλι με το αεροδρόμιο.

Η υπάρχουσα οδική αρτηρία που διασχίζει την τουριστική περιοχή της Λάσσης δεν εξυπηρετεί αλλά και δεν ενδείκνυται.

8)Τέλος η επαναλειτουργία των: Δημοτικής Αστυνομίας, Δημοτικής Αστικής Συγκοινωνίας και των παρκόμετρων, είναι εκ των ουκ άνευ για την εφαρμογή και την εύρυθμη λειτουργία των παραπάνω προτάσεων.

Με εκτίμηση

Εστάλη στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ, 9/9/2018, #ODYSSEIA

leivada_banner copy.png
Διαφήμιση
exofullo teliko aggliko2.png