ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ Google

You are here: Πρωτοσέλιδο ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ EΠITYXHMENH H ΣΥΝΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ RYANAIR
Διαφήμιση
9/2018
M T W T F S S
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
 
 
stamoulis photoshop.jpg

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ



η ημέρα, η εβδομάδα του έτους

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα" Module by: Joomlabyte

ΣYΝΕΒΗ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

EΠITYXHMENH H ΣΥΝΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ RYANAIR

PDFΕκτύπωσηE-mail

Στο διάστημα από 09 Απριλίου έως 07 Μαΐου, πραγματοποιήθηκε ηλεκτρονική (digital) καμπάνια-συνδιαφήμιση,σε συνεργασία μεταξύ της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων και της αεροπορικής εταιρείας Ryanair.

Στόχος της δράσης αυτής, ήταν η ενίσχυση της πληρότητας των πτήσεων προς τα Ιόνια Νησιά, ειδικά από την Ιταλία και την Γερμανία.

Η καμπάνια έγινε με την μέθοδο της επαναστόχευσης (Retargeting) καθώς και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media).

Πραγματοποιήθηκαν 1.333.332 προβολές και τα άμεσα αποτελέσματα, μέχρι 07 Μαΐου ήταν 811 κρατήσεις και εκτιμάται ότι θα ανέλθουν πάνω από 2.200 το επόμενο διάστημα.

Ο παραπάνω αριθμός κρατήσεων τουλάχιστον σε μεγάλο ποσοστό δεν θα είχε επιτευχθεί, εάν δεν είχε πραγματοποιηθεί αυτή η καμπάνια, διότι η ‘επαναστόχευση’ εφαρμόστηκε επί αυτών οι οποίοι είχαν επισκεφτεί το site της RYANAIR για Κεφαλονιά και για Κέρκυρα και δεν

είχαν κάνει κράτηση. Αυτός άλλωστε είναι ο ρόλος της επαναστόχευσης (Retargeting).

Έτσι λοιπόν τόσον η αεροπορική εταιρεία μείωσε δραστικά τις κενές αεροπορικές θέσεις από Ιταλία και Γερμανία, όσον και τα νησιά μας δέχτηκαν πελατεία η οποία ενδεχομένως δεν θα μας είχε επισκεφτεί.

Στην Ιταλία σε μια δημοσίευση στο Facebook (Organic Facebook Post), είχε επικοινωνία με 26.678 πρόσωπα.

Εξάλλου, στο πλαίσιο δημοσιογραφικής αποστολής σε συνεργασία Π.Ι.Ν και Ryanair στην Κεφαλονιά τον περασμένο Μάϊο, δημοσιεύτηκε στο Γερμανικό τύπο το παρακάτω άρθρο, https://www.ryanair.com/try-somewhere-new/de/de/reisefuhrer/die-highlights-von-kefalonia-entdecken/ της δημοσιογράφου κ. Nicole Aupperle και το οποίο εκτυλίσσεται στον σύνδεσμο unterwegsunddaheim.de  

Αξίζει να σημειωθεί, ότι η παραπάνω αεροπορική εταιρεία πυκνώνει συνεχώς το δίκτυο της προς τα νησιά μας και ήδη έχει ανακοινώσει δύο νέες πτήσεις για το 2019, από το αεροδρόμιο ‘Southend’ του Λονδίνου, προς Κέρκυρα.

Από αριστερά η κ. Nicole Aupperle, η κ. Laura Stiegler, o Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού & Νησιωτικής Πολιτικής κ. Σπύρος Γαλιατσάτος, και ο κ. Thomas Dix, έξω από το ξενοδοχείο Mediterranee κατά την επίσκεψη των δημοσιογράφων τον περασμένο Μάιο.

Eστάλη στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ, 6/7/2018, #ODYSSEIA

leivada_banner copy.png
Διαφήμιση
exofullo teliko aggliko2.png