ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ Google

You are here: Πρωτοσέλιδο ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΝ.ΚΟΙΝΟ
Διαφήμιση
5/2021
M T W T F S S
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
 
stamoulis photoshop.jpg
exofylloxartesteliko.jpg

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ



η ημέρα, η εβδομάδα του έτους

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα" Module by: Joomlabyte

ΣYΝΕΒΗ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
ΑΝ.ΚΟΙΝΟ

Γιώργος Μεσσάρης: Μια νέα αρχή (μέρος δεύτερο)

ΕκτύπωσηE-mail

Τρίτη, 09 Φεβρουάριος 2021 10:25

Το μακρινό μου ταξίδι για τους Αντίποδες άρχισε στις 24 του Γενάρη του 1970.

Ήταν δύσκολα εκείνα τα χρόνια. Οι καταστροφικοί σεισμοί του 1953 είχαν καταρρακώσει την οικονομία του νησιού και είχαν ανοίξει και πάλι τους δρόμους τους μετανάστευσης. Η προηγούμενη μαζική φυγή από τη δοκιμαζόμενη Κεφαλλονιά, αλλά και πολλές άλλες περιοχές της Ελλάδας, είχε γίνει στα τέλη της δεκαετίας του 1940 μετά τη λαίλαπα που σκόρπισε ο πόλεμος, η κατοχή και ο αναθεματισμένος εμφύλιος.

Τα επανωτά κτυπήματα είχαν φέρει την απόγνωση και η απόγνωση τη φυγή!


Περισσότερα...

 

Ρ. Λούζης: Σχετικά με το κτήριο της πρ. Εμπορικής Τράπεζας και την χρήση του ως μουσείο

ΕκτύπωσηE-mail

Δευτέρα, 08 Φεβρουάριος 2021 20:44

Περισσότερα...

 

Κώστας Βέργος: Η Τέχνη της Κακοποίησης και η Κακοποίηση της Τέχνης

ΕκτύπωσηE-mail

Κυριακή, 07 Φεβρουάριος 2021 18:15

Νομίσαμε ότι ήταν οριστικά ξεπερασμένες εκείνες οι συνήθειες κατά τις οποίες αρχιτεκτονήματα και λοιπά καλλιτεχνήματα θεμελιώνονταν πάνω σε θυσίες ανθρώπων ή ζώων. Κι όμως!

Λονδίνο, 1996. Ετοιμαζόμαστε να επισκεφθούμε οικογενειακώς την περίφημη Tate Gallery. Καθώς απολαμβάνουμε το πρωινό μας στις όχθες του Τάμεση, προσέχουμε στο σχετικό φυλλάδιο την φωτογραφία ενός αλόγου (ταριχευμένου), αιωρούμενου, κρεμασμένου από την οροφή της πινακοθήκης. Το σαδιστικό αυτό «έργο τέχνης» ήταν του καλλιτέχνη Maurizio Cattelan. (Ο οποίος – βλέπω στο διαδίκτυο – έκανε καριέρα με ταριχευμένα άλογα, ενίοτε αποκεφαλισμένα). Η επίσκεψη ακυρώθηκε και αντί αυτού μπήκαμε σε ένα ποταμόπλοιο για το Γκρίνουιτς. Να διορθώσουμε τα ρολόγια μας!


Περισσότερα...

 

Αντώνης Αργυρός: Η ΨΗΦΙΑΚΗ «ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ» ΚΑΤΕΛΑΒΕ ΚΑΙ ΤΗ... ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

ΕκτύπωσηE-mail

Παρασκευή, 05 Φεβρουάριος 2021 11:31

Στην μακρά δικαστηριακή μου εμπειρία , δεν ήταν λίγες οι φορές που έβλεπα στα πρακτικά συνεδριάσεων των δικαστηρίων σε σημαντικές υποθέσεις ,να καταγράφονται πράγματα που ούτε είχαν λεχθεί από τους μάρτυρες και τους δικηγόρους , αλλά ακόμα είχαν διαστρεβλωθεί και όχι μόνον. Δεν είμαι σε θέση να αποδώσω δόλια συμπεριφορά των συντακτών, μπορώ να βεβαιώσω τη κόπωση των πολύωρων συνεδριάσεων ,αλλά και ακόμη την αδυναμία να αντιληφθούν ζητήματα και επιστημονικούς όρους. Η κατάσταση αυτή ήταν απαράδεκτη και αφορούσε την ορθή απονομή της δικαιοσύνης σε όλους τους βαθμούς. Το ζήτημα της χειρόγραφης αποτύπωσης των Πρακτικών στα Δικαστήρια αποτελεί τριτοκοσμική κατάσταση που δεν απαντάται σε καμμιά απολύτως πολιτισμένη Χώρα του Κόσμου.

Η νομοθετική πρόβλεψη τήρησης πρακτικών δικών με φωνοληψία χρονολογείται για τις αστικές δίκες από το έτος 2001, με τη θέσπιση του Π.Δ. 326/2001, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 256 παρ. 3 Κ.Πολ.Δ. όπως ίσχυε τότε, πριν από την τροποποίησή του με το ν.4055/2012, το οποίο προέβλεπε την τήρηση πρακτικών με φωνοληψία για τις υποθέσεις των Πρωτοδικείων. Με το άρθρο 9 ν. 3346/2005 θεσπίστηκε το άρθρο 142 Α Κ.Ποιν.Δ., το οποίο προέβλεπε ως δυνητική την τήρηση πρακτικών με φωνοληψία, χωρίς ωστόσο να ορίζει


Περισσότερα...

 

Γαβριήλ Μανωλάτος: ΜΠΙΤΚΟΪΝ ΚΑΙ ΚΡΥΠΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ Φούσκα ή Πυραμίδα;

ΕκτύπωσηE-mail

Τετάρτη, 03 Φεβρουάριος 2021 19:08

Μπιτκόιν (Bitcoin) τι είναι

Το Μπιτκόιν είναι ένα ψηφιακό νόμισμα το οποίο δεν υπάρχει επισήμως σε καμία φυσική μορφή, κερμάτων ή χαρτονομισμάτων. Δεν παράγεται από καμία συγκεκριμένη χώρα. Δεν ελέγχεται από καμία συγκεκριμένη τράπεζα ή κυβέρνηση. Η παραγωγή του, η αποθήκευσή του, η διακίνησή του, και όλες οι συναλλαγές με αυτό γίνονται αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή. Χρησιμοποιείται όπως τα μετρητά. Μπορείς να το στέλνεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) από τον έναν στον άλλο, σχεδόν στιγμιαία, οπουδήποτε στον κόσμο. “Γεννήθηκε και γιγαντώθηκε” με το Ίντερνετ και αποτελεί μία μορφή χρήματος για το Ίντερνετ.


Περισσότερα...

 
 

Γιώργος Μεσσάρης: Μια νέα αρχή (Μέρος πρώτο)

ΕκτύπωσηE-mail

Τετάρτη, 03 Φεβρουάριος 2021 19:06

Ήταν Γενάρης του 1970. Οι μέρες περνούσαν γρήγορα και όσο το ημερολόγιο μαδούσε τόσο ένιωθα τον ψυχολογικό μου κόσμο να στροβιλίζεται ανεξέλεγκτα.

Πλησίαζε η μέρα που θα εγκατέλειπα ότι είχα αγαπήσει για να αρχίσω το μεγάλο μου ταξίδι προς το νότο, την Αυστραλία. Εκεί που θα κυνηγούσα τα όνειρά μου.

Ήταν ένας όμορφος ηλιόλουστος Γενάρης.

Από μέρες είχα αρχίσει να αποχαιρετώ συγγενείς, συμμαθητές και φίλους.


Περισσότερα...

 
 

Αντώνης Αργυρός: Η ΑΝΟΙΞΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ…. Η ΕΛΠΙΔΑ….

ΕκτύπωσηE-mail

Δευτέρα, 01 Φεβρουάριος 2021 17:24

Ήταν κάποτε μια αμυγδαλιά, η πρώτη που άνθιζε μες στη βαρυχειμωνιά, Ιανουάριο μήνα. Από τo σπίτι μας την βλέπαμε τέτοιαν εποχή και αρχίζαμε να μιλάμε για την άνοιξη που έρχεται. Οι βροχερές και οι κρύες μέρες ήταν έντονες και όλοι περιμέναμε την άνοιξη και την ελπίδα που έδινε η αμυγδαλιά η ανθισμένη.

Η άνοιξη αργούσε ακόμη, μα ο πόθος της δεν μπορούσε να περιμένει.

Φέτος προσμέναμε επιτέλους την λύτρωση από την πανδημία, που δεν έρχεται όμως ακόμη. Στον τόπο όπου άλλοτε άνθιζε η αμυγδαλιά μου όλοι προσμένουμε την αληθινή Ανάσταση.


Περισσότερα...

 
 

Σπύρος Θεοτοκάτος: Αλλαγή κουλτούρας

ΕκτύπωσηE-mail

Κυριακή, 31 Ιανουάριος 2021 17:25

Στις μέρες μας βλέπουμε νέα παιδιά, με πτυχία, μεταπτυχιακά, ακόμη και διδακτορικά να μην έχουν δουλειά σχετική με τις σπουδές τους και να εργάζονται σε περιστασιακές εργασίες ή να παραμένουν άνεργοι. Υπάρχουν όμως και νέα παιδιά που παρέμειναν στα χωριά τους και εργάζονται στα χωράφια ή έχουν κτηνοτροφικές μονάδες.

Η επιστροφή και παραμονή στη μάνα γη ή στο στάβλο είναι επιλογή και σε καμία περίπτωση δεν είναι μια εύκολη υπόθεση καθώς το αυτονόητο εξακολουθεί να μπλέκεται στα γρανάζια της γραφειοκρατίας, των μεσαζόντων και της επικρατούσας κουλτούρας.

Σήμερα υπάρχουν γενναίες χρηματοδοτήσεις και εργαλεία για την ανάπτυξη νέων παραγωγικών μονάδων στη ύπαιθρο είτε με καλλιέργειες, είτε με αιγοπρόβατα, είτε με μελισσοκομία, κλπ. Υπάρχουν και μια σειρά από εμπόδια, όπως το ακριβό κόστος παραγωγής!


Περισσότερα...

 
 

Σελίδα 9 από 265

leivada_banner copy.png

ΣΥΝΔΕΣΗ